Steun ons!

Word  lid, sponsor, vrijwilliger of bestuurslid van Oranjevereniging Tiel. Ook een éénmalige donatie is van harte welkom. Want of het nu in tijd, geld of kennis is, dankzij jouw bijdrage kunnen wij onze activiteiten blijven organiseren en ieder jaar weer verbeteren. Heb je interesse of vragen? We horen graag van je via oms contactformulier.

Gezocht: leden en sponsoren

Wil jij Oranjevereniging Tiel en 5 mei comité Tiel steunen?

Je bent al lid vanaf €10,- per jaar. Wanneer je sponsor wordt van onze vereniging, zetten wij de naam van jouw bedrijf op onze website en in onze Oranjekrant.

Gezocht: begeleiders kinderspelen Koningsdag

Wil je samen met ons een gezellige dag van Koningsdag maken voor de kinderen van Tiel?

Om de veiligheid van de kinderen te garanderen zijn vrijwilligers nodig die de kinderen in de gaten houden terwijl zij op een opblaasattractie spelen. Ben je 13 jaar of ouder en ben je 27 april van 11:00 tot 16:00 uur beschikbaar? Vul dan snel het contactformulier in. Wij zorgen voor een lekkere lunch en snacks. Daarnaast ontvang je een vergoeding van €25 als dank voor je inzet.

Gezocht: bestuursleden

Kom jij het bestuur van Oranjevereniging Tiel en 5 mei comité versterken?

Wij zijn op zoek naar algemeen bestuursleden met een hart voor Tiel en haar inwoners. Het is zeker een pré wanneer je ervaring hebt met evenementenorganisatie, af weet van communicatie en promotie, bekend bent in Tiel en hier een sterk netwerk hebt. Als algemeen bestuurslid houd je je bijvoorbeeld bezig met de aanvraag van vergunningen, contacten met de gemeente en ondernemers, logistiek tijdens de evenementen en communicatie/pr. Je krijgt uiteraard de kans je bezig te houden met die taken die jou het meest aanspreken.

Het bestuur komt een keer in de twee maanden samen om te vergaderen. In de voorbereiding naar Koningsdag en Bevrijdingsdag toe komen we vaker bij elkaar. Het ligt echter aan de taken die je hebt of je bij al deze vergaderingen aanwezig moet zijn. Je bent bestuurslid op vrijwillige basis, maar eventuele onkosten mag je uiteraard declareren.

Met dank aan:

Ars Donandi Amsterdam

Alfred Vollenberg (techniek)

Avri
Bakkerij van Ooijen
Beiaardier Wim Ruiterbeek

EHBO Tiel
Ellen Zijm(zangeres)

Gemeente Tiel
HEMA Tiel
KTSM

MBCP Events (geluid)
MDH Uitgeverij Doetinchem (krant)

Piet Oostendorp (techniek)

Reddingsbrigade Rivierenland Tiel

Remotall
Riny van Bekkum (techniek)
St. Maartenskerk

Stip Verhuur (springkussens)

En uiteraard willen we alle vrijwilligers hartelijk bedanken voor hun inzet! Dankzij jullie kunnen we een  geweldige dag organiseren voor de kinderen van Tiel!!